Головна / Новини / Чому обслуговування є центром прибутку

Чому обслуговування є центром прибутку

Дата публікації:
08-10-2018
Чому обслуговування є центром прибутку, Proactive

Традиційно технічне обслуговування вважалося центром витрат - областю, яка безпосередньо не додає прибуток, а навпаки коштує грошей.

Вже ні

Сьогодні компанії бачать, що технічне обслуговування має прямий вплив на їх прибутковість.

Як?

Сучасні технології обслуговування показали керівникам і фінансистам, як обслуговування генерує дохід для компаній.

Метою керівництва компаній є мінімізація витрат. Однак, також метою керівництва є максимізація прибутку. Це тонке, але важливе зрушення в сприйнятті, і воно змінює підхід компаній всіх розмірів до їх обслуговування.

Що змінилося?

Ця зміна почалася із швидкого прийняття управлінських рішень по оперативно отриманими надійним даними, замість припущень або сприйняття.

По мірі розвитку технологій тепер доступні більш детальні, різнобічні дані. І ці дані показують деякі цікаві речі, в тому числі те, як технічне обслуговування вносить великий внесок у фінансову життєздатність компанії.

Ці внески включають:

 -Більш безпечні операції (нещасні випадки коштують грошей).

 -Підвищення ефективності продажів (ви можете продати більше товарів за менший час).

 -Скорочення часу простою (обладнання, яке не працює).

 -Покращення використання активів (якісне збільшення активів означає збільшення виробничих і інших можливостей)

Іншими словами, якщо успіх вашої компанії залежить від часу безвідмовної роботи, надійності, виробничих потужностей або будь-яких інших вимірюваних кількісних вимірювань, ваша стратегія обслуговування сприяє досягненню набагато більших цілей.

Як технічне обслуговування сприяє досягненню цих цілей?

Кожна гривня, зекономлена на обслуговуванні, - це гривня, яка йде в підсумку в витрати.

Подумайте про обслуговування своєї нерухомості в простій формі - виробничої лінії, що виробляє товар. Якщо виробнича лінія не працює, товар не виробляється. Це означає, що немає товару для продажу, і ваша компанія не заробляє гроші. Завдання вашої служби експлуатації полягає в тому, щоб виправити цю проблему і шукати способи запобігти її повторенню.

Тепер розширте це для своєї компанії. Ви виробляєте товари? Чи надаєте послуги? Орендуєте приміщення? Робите поставки? Кожна галузь спирається на технічне обслуговування в тій чи іншій формі, від будівель до транспортних засобів і устаткування. Якщо у вас є які-небудь активи, вам необхідно обслуговування.

У минулому професія з обслуговування часто не цінувалася і іноді недооцінювалася. Якщо це має місце у вашій компанії, прийшов час переоцінити, як технічне обслуговування впливає на продуктивність і рентабельність Вашої компанії.

Ми тут, щоб допомогти вам почати роботу. Зв'яжіться з нами.